2018 / Eigen Yule

Yule 2018:

Ik miste dit jaar enorm de mistletoe, alhoewel ik er tegelijkertijd ook niet van houd om maar telkens iedereen een kus te geven :-P. Ik had hem de vorige keer dan ook strategisch bij de voordeur gehangen, want het meeste bezoek verwelkom je tegen de kerstdagen toch al met een kus…hahaha.

Volgend jaar toch maar weer een takje kopen, als is het maar voor bij een raam te hangen ofzo.

Ik ben nog steeds van plan om ooit een echte Yule-Log te maken en tot die tijd wil ik ook graag een Yule cake maken met Yule. De cakevorm van ene tak heb ik inmiddels al…nu nog het gaan gebruiken op de dag dat het er echt bij hoort <3.

En tot die tijd heb ik vaker dat ik in de winkels in België wel een klein stronk gebakje kan scoren! Om de een of andere reden krijg ik daar altijd rond de feestdagen boomstronk gebak in de winkels te zien.

Ik mis ook wel de tijd die ik met de zusters Yule cadeautjes uit kon wisselen. Je wil niet weten hoeveel ideeën ik al in mijn hoofd heb en die ik gewoonweg met niemand om mij heen kan delen 😦 .

Zo heb ik bij de webwinkel -Large-  een tijd geleden 6 zwarte pentagram kerstballen kunnen kopen (rond de kerst is het er leuk…maar ook prijzig….kerstballen kopen), en bij bijvoorbeeld de HEMA kun je zelf met losse letters -YULE- in je boom hangen.

Ik heb in de aanbieding (enkele dagen NA kerstmis) wat kerstballen weten te kopen en die wil ik voor volgende keer bewerken met de namen van familieleden en de feestdagen etc. Als het goed is kun je met benzinestiften op plastic ballen (veel benzinestiften in kleuren te koop bij pippoos ofzo) of met glasverf (ook bij pippoos etc) op glazen kerstballen je creativiteit kwijt.

BB Briana.

Dit bericht werd geplaatst in 2) Sabbat Yule ~ Kerstmis (21 December). Bookmark de permalink .

Plaats een reactie