Oliën……

Waar een verhuizing al niet goed voor is 😉 .

Doordat alle spullen die men bezit dan door je handen gaan….kom je nog het een en het ander tegen. Ook dingen die al JAREN niet meer gezien zijn en soms zelfs ook niet meer goed zijn.

Zo kwam ik mijn verzameling oliën tegen die ik destijds bij mijn verzameling -Mind-Body & Spirit-  kreeg. Zo ook de oliën die enkele kids zelf in hun vrije school periode hebben gemaakt op school. Zo deed klas 4 en 5 (lag een beetje aan de leerkracht) een periode indelen voor oliën te combineren en dan op elkaars voeten in de klas te gebruiken.

Helaas zijn alle oliën vrijwel ongebruikt plakkerig geworden en zijn ook enkele potjes lek.

De lavendel olie die ik wel regelmatig gebruik bleek ook nog eens op te zijn…..en gelukkig zag op dat moment een aanbieding bij -Holland & Barret-. Enfin….ik ben meteen een nieuwe lavendel gaan halen en nog 3 extra oliën voor alvast een nieuwe voorraad aan te leggen.

Tevens hoeven mijn oliën niet gemengd te zijn met amandelolie of druivenpit-olie….want ik gebruik mijn oliën uitsluitend voor aroma(therapie) in huis. Ik doe ze bij een flinke plens water in mij aroma lampje of op 1 of 2 watjes in de stofzuiger. En eens in de zoveel tijd…..doe ik een paar druppels lavendel olie in een emmer water met een beetje ruw zeezout. Met dit mengseltje maak ik dan her en der het huis school en zo reinig ik het huis zowel van al het stof en viezigheden….als ook van negativiteit….EN het ruikt erna heerlijk naar lavendel (of sinaasappel….waar ik op dat moment zin in heb om te ruiken 😉 ).

)o(  BrianaDSCN7141

 

Geef een reactie

Tagwolk

