Maanden geleden werd ik gevraagd om vrienden van ons te handfasten (trouwen). Ik was erg vereerd, maar ook erg huiverig om op de voorgrond te komen te staan. Maar het resultaat was een mooie ceremonie op papier…..wat ik gisteren voor en met het bruidspaar tot uiting heb gebracht. Hoewel ik stond te trillen op mijn benen, bang was dat mijn stem zou kraken of over zou slaan heb ik me laten vertellen dat het vrij goed overkwam en ook het bruidspaar er blij mee was. Blijkbaar deed ik het “voor een 1e keer” niet slecht . Persoonlijk minpuntje vond ik dat ik veel naar de tekst/klapper moest blijven kijken (ook door de zenuwen).

P.S: uit privacy overwegingen voor allen heb ik gekozen voor deze foto, die toch duidelijk de mooie omgeving en sfeer weergeeft😉

#

Months ago I was asked by friends to handfast them (marry them). I was very honored but also very hesitant be at the foreground.
But the result was a beautiful ceremony on paper….. and yesterday i performed the ceremonie for and with the couple. Although my legs were shaking, my fear my voice would crack or shake, I’ve been told that the ceremonie went quite good and the couple was very pleased. Apparently for “a first time”, i didn’t perform bad at all. Personally downside was: I had to keep looking at the ceremony text (also due to my nerves).

PS: For privacy purposes of all I chose this picture, which nevertheless clearly reflects the beautiful surroundings and atmosphere😉

DSC00687

Geef een reactie

Tagwolk

