De tijd is bijna om……

Nog eventjes en dan ben ik 1 jaar & 1 dag bezig met een opleiding binnen een clan van “traditional witches”. Het is doorgaans de bedoeling dat je na 1 jaar & 1 dag, deze opleiding afsluit met een inwijding.

En aan deze inwijding zitten natuurlijk ook regels en verplichtingen vast…..

Na een paar weken wikken en wegen (ik ga ongelogen…….per dag wel 10 maal naar 100% JA en weer terug naar 100% NEE), heb ik zonet besloten om het alsnog niet te doen.

Gewoonweg om het feit dat ik dus niet duidelijk 100% JA kan zeggen tegen deze inwijding. Ik moet mezelf blijkbaar steeds weer over halen om tot andere conclusies te komen en alleen DAT is voor mij al een indicatie, dat het voor mij niet door behoort te gaan.

Het is jammer, want hoogstwaarschijnlijk loop ik zo de kans mis om meer diepgang te krijgen en alles in groepvorm te beleven. Maar daar tegenover staat wel dat ik me weer vrijer voel om net mijn eigen denkbeelden en eigen overtuigingen na te leven en te delen met mijn eigen gezin.

De afgelopen Sabbats heb ik vrijwel niet met ons gezin kunnen beleven door de verplichtingen elders en hier wil ik het komend jaar echt verandering in brengen.

Ik voel me nog steeds een katholiek persoon……. met nog steeds de verrijking van de Paganistische Godin in het geheel. Maakt me dit een Paganistische katholiek?!?!?! Of een Christelijke Paganist?!?!?!?

)o(

Geef een reactie

Tagwolk

