Toevalligheden…..

Zo nu en dan wordt ik nog gegrepen door “verborgen” berichten in films en boeken. Ik raak nu al veel minder bevlogen en laat het meer over me heen komen. Maar nog steeds ben ik ZO onder de indruk van het feit : Toevalligheid.

Zou er dan toch zoiets bestaan als “het lot”?!?!? Zoiets bestaan als -je leven al geleid hebben- voordat je daadwerkelijk geboren wordt?!?! Zelf je leven kiezen en keuzes maken met als einddoel…iets belangrijks (iets hogers) leren in dit leven wat doorwerkt in je volgend leven?!?!?

Wie zal het zeggen?????

Die toevalligheden overkomen me nu meer…of ik moet eigenlijk zeggen dat ik ze nu meer herken. Ook toevalligheden van andere mensen begin ik te herkennen en soms zelf te benoemen. Waarschijnlijk vinden ze me dan een zweverig type…maar zeg eens zelf …..soms moet iets gewoon zijn !

Ik heb ook al een stukje verwerking achter de rug en hoe leuk ook….ik ben blij dat ik er nu overheen ben. Simpel voorbeeld…..vorig jaar moest ik gewoonweg een heksen kalender en heksen agenda hebben. Het liefst overal om me heen bevestigingen van mijn zoektocht…..(tegen beter weten in…want al deze spullen maken je heus geen echtere heks /pagan etc).

Komend jaar hoeft dat niet meer voor mijzelf. Een gewone agenda doet het ook goed voor mij, evenals een gewone jaar kalender ;-)).

Wel heb ik een voorliefde voor “heksenkleding”..wat dat ook precies in mag houden en watertand dan ook bij de vele kleding die ik al gezien heb. Alleen vind ikzelf ook dat het in het dagelijkse leven ook redelijk functioneel moet zijn….dat ik het vaker aan moet kunnen doen dan alleen tijdens de keltische jaarfeesten.

Al is er ook wel iets voor te zeggen om net alleen voor die keltische jaarfeesten een speciaal gewaad te hebben…..hhhmmmm…nog even over nadenken welk standpunt ik in ga nemen.

Of misschien wel weer eens een gulden middenweg. Totdat ik nog geen speciaal gewaad heb voor de rituelen bij te wonen …zullen het gewaden moeten worden die ook in het dagelijks leven toepasbaar zijn…hahahaha.

TIP: Bij “Holyclothing” bijvoorbeeld vind je wel zeer mooie exemplaren!!!!!

)o(

Commentaren op: "Toevalligheden….." (1)

  1. Zo te lezen zijn niet alle boodschappen meer verborgen voor je … steeds meer zien … horen … ruiken … voelen … ‘toevallig’ kwam ik hier terrecht …😀 omdat ik zocht naar 1 augustus … dankje wel … meer asjeblief …

Geef een reactie

Tagwolk

