Ik ben al enige tijd bezig om voor de jaarfeesten bruikbare tips te verzamelen.

Het stoort mijzelf wel dat ik het meeste ervan overneem van andere websites (plus bron-vermelding), maar dat is geheel geboren uit het feit dat ik nergens zo -kant-en-klaar- alle informatie kon vinden… om te doen op zulke dagen en ook nog eens met de kinderen erbij te betrekken….plus….ook nog eens in het Nederlands.

Onder de heksencursus die ik nu doe, leer ik natuurlijk het een en het ander bij (bijvoorbeel: vooral praktijk uitvoeringen). Maar mede daardoor schiet het me erbij in om er met mijn eigen gezin van te genieten. Dat wil ik in de komende jaren wel anders gaan doen.

Mijn behoefte is vooral om mijn/onze eigen draai in het geheel te vinden, eigen ervaringen opdoen en deze zelfs te delen met anderen die zoekende zijn naar “hetzelfde”.

Zo ben ik ook toen begonnen met het vertalen van engelse Pagan verhalen. Het gaat wat langzaam (heb natuurlijk ook mijn eigen gezin te runnen), maar 3 verhalen zijn al af. (Deze vertalingen staan her en der verspreid in mijn eerdere berichten).

En ik heb sinds een vorige berichtgeving over Pagan boeken alweer (vooral op kinderen gerelateerde Pagan) boeken binnen gekregen en ze zijn welliswaar allen leuk…maar desondanks vrijwel allemaal in het engels….

)o(

Geef een reactie

Tagwolk

