Spulletjes….

Waar ik me op betrap is dat er vele leuke spulletjes te kopen zijn wat direct en ook indirect iets te maken hebben met “wicca” Sarcastische emoticon.
Eigenlijk heeft het net niets te maken met wicca Verlegen emoticon, want zoals ik al las in het boek “heks” van Susan Smit….ook zonder ditjes en datjes moet je je eigen magie kunnen bedrijven.
Maar toch…al die hebbedingetjes.
Misschien compenseer ik ook iets vanuit mijn jeugd en verval ik daarom in het koopgedrag….
Enfin…ik ben nu voorzien van allerlei snuisterijtjes en kwam vandaag tot de conclusie dat het maar eens klaar moet zijn met die onzin.
Ik ben blij met mijn spulletjes….daar niet van…maar genoeg=genoeg en onzin=onzin….hahahaha.
Ik ga nu maar eens genieten van mijn heksen kalender (gaat pas 1 januari in), mijn heksen agenda (idem ingangs datum), mijn mini jonge heksen tarot (diens uitleg was even zoeken op internet) en mijn mini mini mini gnomes tarot (bevat de grote arcana, gelijk aan postzegels, alleen nog smaller Verraste emoticon).
Ik heb nu 2 hangertjes liggen die ik wel wil gaan dragen; een zilveren pentagram voor als ik mijn huidige pentagram 1 jaar en 1 dag om kan houden.
En een zilveren triquetra voor tussendoor.
Zilver is mijn kleur en verdraag ik goed….en met goud heb ik gewoonweg niets.
Er is nog een leuk (fun) shirt onderweg en waarschijnlijk zullen daar wel meer van gaan volgen.
Nog spirituele boeken genoeg om te lezen en dus de hand op de knip…..Aan-niemand-vertellen-emoticon.

Geef een reactie

Tagwolk

