Handlijnen

Enkele dagen geleden heb ik het boek : “de positieve kracht van MAGIE EN RITUELEN”gelezen (isbn: 90-438-0591-2).
Eigenlijk is het meer een soort verzamel boekje waarin allerlei zaken worden aangetipt en uitgelegd en waarmee je vrij gemakkelijk en snel mee aan de slag kunt.
Een soort pocket boekje , maar dan zonder het echte kleine pocket formaat  Knipoogje.
Enfin, ik ben weer helemaal -up-to-date- wat betreft ; mijn sterrenbeeld, ascendant , geboortedag, chinees sterrenbeeld, egyptische godin, de runen, enkel schelpen betekenissen, lucifers lezen, numerologie, pendelen, tarot, domino stenen lezen, bescherm engelen, amuletten, chakra’s , yin-yang, etherische olien, kruiden, honing, wierook, kaarsen, maankracht, zonnekracht en nog veel meer…….
En dat allemaal gecombineerd in 1 boekje…hahaha.
Het enige waar ik tegenaan liep in het boekje was iets over de handlijnen Verlegen emoticon.
Zover alles goed, maar ik liep persoonlijk tegen de levenslijn aan die bij mij dus aan beide handen vrij kort is/lijkt.
De uitleg in het boekje was vrij sumier:
– Leven: “Een lange, diepe lijn betekent een lang en gezond leven. Als dat niet het geval is, zul je vaak ziek zijn Verraste emoticon“.
NOU, daar kon ik het dus mee doen…..LEKKER Bedroefde emoticon.
Na even in een dip gezeten te hebben…(want deze uitleg ken ik al vanaf mijn 11e … en het zat me dus nog steeds niet lekker Sarcastische emoticon!) Gloeilampje ben ik gaan googlen….lang leve internet !!!!!
Vervolgens vond ik allerlei:
1) de lengte van je levenslijn zegt niets over de lengte van je leven, maar wel iets over de kwalitiet van het leven dat je leidt. Het zegt iets over je lichamelijke constitutie, je weerstandsvermogen en vooral je houding ten opzichte van het leven (je enthousiasme, je levenslust).
2) Let wel; een kort levenslijn is bijzonder zeldzaam. Meestal schijnt hij kort te lijken, maar er kan bijvoorbeeld aan het einde van de levenslijn een dunne verbinding met een andere lijn zijn ontstaan die de “taak” van de levenslijn overneemt.
3) Ook ziet men vaak dat de levenslijn aan het begin kort lijkt, maar dat hij een eindje verder opnieuw begint.
4) De levenslijn blijkt weer verder te kunnen groeien (?!).
5) Opwaartse lijntjes vanuit de levenslijn staan voor positieve gebeurtenissen (nieuwe baan, huwelijk, kindje). De plaats op de levenslijn geeft de leeftijd aan waarop deze gebeurtenissen plaatsvinden.
Veel lijntjes opwaarts duiden op otimisme van aard en genieten van de mooie dingen in het leven.
Neerwaartse lijntjes staan voor loslaten en vermindering van energie.
6) Een dubbele levenslijn (zusterlijn) geeft extra levenskracht en kan gezien worden als een “engeltje op uw schouder”.
Nou…als de bovenstaande 6 punten niet geheel mijn negatief levenslijn-beeld weg nemen….dan weet ik het ook niet meerEmoticon met brede lach.
Ik blijk (gelukkig) nog net zoveel kans als anderen te hebben om 100 jaar te worden….lol.
En eigenlijk….eigenlijk is het allemaal maar theorie…..dus moet je er wel of niet geheel geloof aan hechten?!?!?
Dubbel…..iets van me zegt van niet en iets in me zegt van wel…….Ster.

Geef een reactie

Tagwolk

