Altaar atributen.

Toen ik mijn altaar atributen-zoektocht begon stond ik versteld van de teovalligheden en snelheid waarop alles op je pad kan komenEmoticon die tong uitsteekt .
In de tweedehands winkel liep ik tegen een heuse kelk en altaar belletje aan.
Ze passen uitstekend bij elkaar…alsof het nooit anders is geweest.
Ook kocht ik er 2 mooie stevige kandelaars voor de god en godin kaars en later ook een mooie houten dekenkist die nu als altaar gaat dienen.
Bij een reformwinkeltje kocht ik een houten wierook pentagram Ster.
En via internet heb ik vandaag mijn athame binnengekregen.
Een heel simpel ding met een houten heft.
Mijn hoofdmotto luid…..-plain and simpel-.
En ik kan er altijd nog persoonlijke dingen in maken (in het houten heft), indien gewenst.
Bij de witte boekenmarkt heb ik al eerder een A-4 dummie gekocht.
Eigenlijk is dat mijn 2e, want de 1e heb ik 13 jaar geleden gekocht, maar die vond ik niet meer -up to date-.
En nu….nu ben ik aan het twijfelen of ik niet een 1e klapper of schadows moet gaan maken Verlegen emoticon.
Ik verander nogal graag en veel en zo dus ook bepaalde volgorden…..
En door mijn perfectionisme, wil ik graag alle info die ik tegen kom en belangrijk vind bij elkaar hebben staan.
Ook al zit er een tijdsbestek tussen van jaren…..Verlegen emoticon
 Vandaag kwam een bevriend koppel op bezoek en die hadden een mini cauldron voor me meegenomen / gekocht.
Ze waren namelijk pas terug van CastleFest en daar zagen ze hem staan Emoticon met brede lach.
Ik ben hen erg dankbaar en voor zo’n klein dingetje is het vrij zwaar bolletje….hahahaha.
Ook heb ik 2 mini kommetjes (= 2 eierdopjes; 1 voor zout en 1 voor water), maar die moeten ook nog ooit vervangen worden door beter Sarcastische emoticon.
Een altaar kleed kon ik laatst kopen bij een kraampje op een speciale “heksendag”,  maar ik denk dat ik liever een eigen gemaakt altaarkleed probeer te maken zodra ik er de materialen voor heb.
Batikken is hier favoriet !!!!

Geef een reactie

Tagwolk

