O.a. Pagan Kleding.

Wat ik al jaren geweldig vind zijn de mensen die lef genoeg hebben om kleding aan te trekken waar zijn zich fijn bij voelen….ook al wijkt deze af van het standaard keurslijf.
Dus kijk ik al jaren mijn ogen uit bij gothic stijl, alto’s en aanverwanten.
Als ik al boeken lees waarin men opelijk pentagrammen draagt en zelfs kleding waarmee je uitdraagt dat je Pagan bent…..ben ik jaloers Verlegen emoticon.
Niet dat het om de uiterlijke vertoning gaat…….net niet Knipoogje….maar niemand voelt zich bezwaard als je een christelijk kruisje aan je ketting draagt….waarom dan wel als je een pentagram draagt?!?!?
Ikzelf zou het ontzettend cool vinden als ik mensen zou zien lopen met Pagan leuzen of Pagan tekens op hun kleding.
Ze zijn ook te koop….hahaha.
Ik heb gisteren eens gegoogled…..geweldig !!!!!!!
Hier zijn er een paar:
Maar ik heb er (nog) niet het lef voor.
Wat dat betreft kan ik een voorbeeld nemen aan mijn dochter van 11 jaar……lol.
Die heeft vele malen meer lef dan haar moeder…..
Maar ik wil niet dat ze een paria wordt op school, dus de kans is groot dat ook zij niet zo’n shirt aan trekt voordat ze 16 is.
Waarom trekken we ons toch zoveel van anderen aan…….zucht…….keurslijf……

Geef een reactie

Tagwolk

