Afgelopen Lammas heb ik voor het eerst gevierd met een clan.
Ik was best zenuwachtig en wist niet wat ik moest en kon verwachten.
Ik kan naderhand zeggen dat ik het jammer vond dat ik geen WAUW gevoel kreeg, maar verder heb ik wel enkele lieve, mooie en interessante mensen ontmoet.
Ik ben nu erg gemotiveerd om vooral achtergrond informatie te vergaren en hopelijk zal ik die kans nog krijgen Glimlach.
Er waren enkel bij, waarvan ik dacht….Aan-niemand-vertellen-emoticon.
Maar verder wil ik me daar niet over uitwijden en hen in hun waarde laten.
Als zij zich daar prettig bij voelen….het zij zo Knipoogje.
Ik heb (gereserveerd) meegedaan , heb goed gekeken en verder kun je gewoon alleen maar ondergaan…..
De wijn en cake ceremonie heb ik beperkt meegedaan, daar ik geen alcohol drink / lust.
Ik nipte maar elke keer om het idee wat mee te krijgen.
Maar lekker is anders Emoticon die tong uitsteekt.
Na de cirkel was er gelegeheid om nog een activiteit te doen, vragen te stellen, verder te eten en te kletsen.
Ik zei eerder al dat ik helaas niet een WAUW gevoel heb gekregen.
Had ik ook niet verwacht…maar wel op gehoopt Verlegen emoticon.
Wel werd ik aangestoken door de bezielde ervaringen van de leerling heksen.
Zij moesten als opdracht, vragen beantwoorden en konden zo hun ervaringen delen.
Deze waren dus zeer aanstekelijk Emoticon met brede lach.
Thuis gekomen was het bedtijd en had ik nergens last van.
 ’s nachts werd ik echter heel erg klam wakker, terwijl mijn man nergens last van had (naar eigen zeggen).
Toch ging de waaier aan, de ramen open en maar luchten…..
Dat is eigenlijk het enige rare wat me toen is overkomen…waar ik mijn bedenkingen even over had Sarcastische emoticon.
Maar of het ermee te maken heeft / had.
Geen idee en daar kom ik nu toch niet (meer) achter.
)o(

Geef een reactie

Tagwolk

