Een tijd geleden hadden we de film “Twilight’ gehuurd.
En vooral omdat het bekend stond als een bakvissen film….wou ik hem eerst huren en bekijken voor we ooit op kopen over zouden gaan.
Maar ik werd gegrepen door de film Verraste emoticon…dit terwijl ik verstandelijk de film niet ZO geweldig vond Emoticon met rollende ogen.
Ik vond het dan ook eng en onbegrijpelijk dat zo’n bakvissen film me zo kon raken.
Ik was letterlijk een poos de kluts kwijt en heb er veel over na zitten denken.
Ik heb de 4 boeken aangeschaft en gelezen en de verwondering/obsessie (?!)  was nog steeds niet weg.
Ik begon al aan mezelf te twijfelen…ik bedoel….de meeste film spelers in die film zijn even oud als mijn broers Verwarde emoticon.
Later/ nu beschrijf ik deze periode als zijnde : Een film met een boodschap ….welliswaar in een andere taal.
Een boodschap die luid in je gezicht wordt geschreeuwd, maar omdat je de taal niet beheerst…….begrijp je het niet……..frustrerend!!!!
Maar….op den duur begin je dingetjes ervan te verstaan, begin je de taal te begrijpen en zodoende ook de boodschap.
Voor mij hield die boodschap in, mijn totemdieren leren kennen.
Toen ik eenmaal op zoek ging naar het sjamanisme (lang leve google) en zo ook mijn totemdieren leerde kennen, was ook de verwondering/de drang/ de obsessie (hoe je het ook wilt noemen) meteen weg……
Ik ben geboren onder het sterrebeeld Vissen en in het sjamanisme ben je dan geboren met het totemdier Wolf…….je begeleider voor het leven Glimlach.
Tevens kwam ik erachter (via iemand met een gaven) dat ik momenteel als krachtdier een panter bij me heb.
Die geeft me o.a. de nodige kracht om deze spirituele tocht te blijven volgen.
Machtig gewoon !!!!

Geef een reactie

Tagwolk

